ترندهای 2021 مشاوره مدیریت (بخش اول)

بخش اول: 1️⃣ نتایج قابل سنجش 🔸️با وجود رکود جهانی کم سابقه سال 2021 در صنعت، ناشی از ترکیب منحصر به فرد یک بیماری همه گیر و یک رکود جهانی، بسیاری از کسب و کارها همچنان از مشاوران کمک می گیرند. 🔸️گرچه گرایش به عملکرد مبتنی بر ارزش جدید نیست، اما با شرایط فعلی سخت تر شده است. شرکت‌هایی که مشاوران را در سال 2021 استخدام می‌کنند، انتظار دارند که ارزش ملموسی از سرمایه‌گذاری‌های خود ببینند و به استراتژی‌های هزینه‌زای قبلی، مانند The land and expand strategy بپردازند. 🔹️استراتژی (The land and expand) به این معنی است که قبل از رفتن به سایر حوزه های کاری و تعریف اهداف و پروژه های عملیاتی جدید و بزرگ، از بخش های کوچک (و یا پروژه های تعریف شده قبلی در سازمان) شروع کنید. 🔸️استراتژی های تهاجمی ممکن است موجب کاهش تمایل مشتریان بالقوه جهت شروع پروژه های مشاوره گردد. با توجه به شرایط موجود پرداختن به اهداف کوچک تر به مشاوران مدیریت این امکان را می دهد که با مشتری خود به عنوان یک شریک ارزشمند کار کنند. 🔸️ از مشاوران مدیریت انتظار می رود به جای اولویت دادن به استراتژی ها، پروژه ها و برنامه های پرهزینه، راهکارها و راه حل های مقرون به صرفه را پیشنهاد داده و به اجرا در آورند. 🔸️مشاوران کسب و کار باید مطمئن شوند که استراتژی‌ها با واقعیت‌های عملیاتی همسو هستند و نتایج برای مشتریانشان قابل سنجش و اندازه‌گیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *