ترندهای 2021 مشاوره مدیریت (بخش دوم)

بخش دوم: 2️⃣ مشارکت های استراتژیک 🔸️عدم قطعیت و در برخی موارد عدم توانایی در زمان بندی و اجرایی سازی پروژه ها و طرح ریزی برنامه های استراتژیک در سازمان ها، نیاز به تفکر استراتژیک را تقویت کرده و مشتریان همچنان به مشاوران برای کار بر روی برنامه‌ریزی اضطراری، برنامه‌ریزی اجرایی و استراتژی تجاری در سال ۲۰۲۱ نیاز ضروری دارند. 🔸️بسیاری از مشتریان جهت کاهش هزینه ها و ریسک ها به دنبال مشارکت استراتژیک مشاوران با یکدیگر جهت خلق مدل های جدید و بهبود عملکرد فرایندهای کسب و کار هستند. 🔹️مانند مشارکت استراتژیک اخیر شرکت های LevaData با Bain & Company جهت ارائه نسل بعدی فناوری مدیریت تامین و تحویل به تولیدکنندگان. 🔸️صاحبان کسب و کار جهت برنامه ریزی و اجرای چنین پروژه هایی، نیازمند مشارکت‌ مشاوران با یکدیگر هستند تا بتوانند مدل بیزینس خود را تغییر و بهبود دهند و تمرکز را از صرف هزینه و زمان جهت خلق و پرورش ایده ها و توسعه مدل سازی و به کارگیری ابزارهای مختلف برداشته و به سمت خرید و اجرای خدمات اشتراکی مقیاس‌پذیر و آزمایش شده بروند. 🔸️با تکیه بر تجربیات موفق و روندهای طی شده در سال ۲۰۲۰، مشاوران همچنان به دنبال مشارکت با شرکت‌های خبره هستند. 🔹️مانند مشارکت گروه مشاور بوستون با مایکروسافت برای ساختن میز کار داده (Workbench) قدرتمند Catalyst Cloud 🔸️چنین مشارکت هایی به مشاوران اجازه می دهد تا پیشنهادات انعطاف پذیرتر و سفارشی تری را به مشتریان ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *